مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-19سياسي

ترس دشمن از انتخابات 1400، روی کارآمدن دولتی انقلابی است


دشمنان نظام همواره با صرف بودجه های کلان در فکر تخریب، سیاه نمایی، حمله و هجمه بر انتخابات 1400 هستند چرا که تمام خوف و ترس آنها روی کارآمدن یک دولت انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا عبدالسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته دهگلان اظهار کرد: یکی از اصول تربیتی در قرآن استفاده از مثل های قابل فهم عمومی و بعضا طبیعی است که ذهن مخاطب را به رویداهای طبیعی و قابل شهود متوجه می سازد.

وی تصریح کرد: آمدن فصل بهار و زیبایی های آن که قابل شهود است ولی این صحنه دل انگیز دیری نمی پاید و باد خزان وزان می شود و گیاهان سرسبز و خندان، زرد رنگ و سپس خشک و پرپر می شوند و بادها آنها را (در اینجا و آنجا) پخش و پراکنده می سازند و این بیانگر آن است که خداست که نعمت و حیات می دهد و هر وقت که بخواهد نعمت و حیات را بازپس می گیرد و خدا بر هر چیزی توانا بوده است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال به انسان ها در کنار توجه به نعمت های مادی و استفاده صحیح از آنها، زودگذری این نعمت را نیز متذکر شده است.

وی با بیان اینکه دارایی و فرزندان، زینت زندگی دنیا هستند، عنوان کرد: اما اعمال شایسته ای که نتایج آنها جاودانه است، بهترین پاداش را در پیشگاه پروردگارت دارد و بهترین امید و آرزو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس دشمن از انتخابات 1400، روی کارآمدن دولتی انقلابی است

ترس دشمن از انتخابات 1400، روی کارآمدن دولتی انقلابی است