مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-19سياسي

جوان گرایی و جهاد فکری و فرهنگی، مهمترین پیش نیازهای دولت جوان انقلابی


انتخابات سال1400 مهمترین موضوع پیش روی ماست و هم و غم دشمن کم شدن مشارکت مردم و انتخاب مهره های مد نظر آنهاست و ما باید با درایت و هوشمندی و تشکیل دولت جوان و انقلابی نقشه های دشمن را مثل همیشه نقش برآب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رستم، حجت الاسلام حسینی بوشهری، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رستم، ضمن تبریک شهدا و علما و دوری از تجملات و خرافات از جمله مهمترین تاکیدات و اشتراکات اسلامی در ایام نوروز است و امیدواریم مردم ما با همدلی و ایجاد فضای صمیمانه با رعایت نکات بهداشتی و در اولویت قرار دادن سلامت خانواده ها در این ایام، بهترین استفاده مادی و معنوی را از تغییر سال و فصل ببرند.

او خاطرنشان کرد: سال99 سال شکست حداکثری فشارهای آمریکا بود، سالی که کرونا در حوزه اقتصادی و مسآئل اجتماعی و عبادی تاثیر سوءی گذاشت ولی مردم ما، با وجود تمام مشکلات، با همدلی و همراهی صمیمانه، بار مشکلات را سبک تر کردند و هر چند گاهی به خاطر خودتحریمی و بی تدبیری فشارهای زیادی را تحمل کردند ولی، صبر نجیبانه مردم قابل تقدیر است.

امام جمعه رستم در پایان اظهار داشت: انتخابات سال1400 مهمترین موضوع پیش روی ماست و هم و غم دشمن کم شدن مشارکت مردم و انتخاب مهره های مد نظر آنهاست، ولی ما باید با درایت و هوشمندی و تشکیل دولت جوان و انقلابی نقشه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان گرایی و جهاد فکری و فرهنگی، مهمترین پیش نیازهای دولت جوان انقلابی

جوان گرایی و جهاد فکری و فرهنگی، مهمترین پیش نیازهای دولت جوان انقلابی