مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-19سياسي

تشکیل دولتی جوان و حزب الهی راه حل مشکلات کشور است


امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه حل مشکلات کشور در تشکیل دولتی جوان، انقلابی و حزب الهی است، گفت: دشمن برای ناامید کردن مردم از نظام تلاش می کند تا مشارکتی صورت نگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از افزود: به رغم همه محدودیت ها و تحریم ها ساخت و تولید واکسن کرونا توسط متخصصان علمی کشورمان دنیا را مبهوت کرد.

امام جمعه رودسر با اشاره به اجرای کمک های کمک مؤمنانه مردم در رفع مشکلات معیشتی مردم تصریح کرد: درحالی که خود مردم گرفتار زندگی بودند اما به رهنمودهای رهبر انقلاب لبیک گفته و در اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان جامعه سربلند شدند و این کمک ها تا زمانی که نیاز باشد ادامه می یابد.

وی با اشاره به افزایش بیش ازحد تورم و به هم ریختگی بازار براثر بی تدبیری و سوء مدیریت مدیران نالایق بیان کرد: آقایان مسؤول در مصاحبه های خود در خصوص بازار و وضعیت معیشتی مردم طوری صحبت می کنند که انگار اتفاقی نیفتاده و همه چیز سرجای خود هست.

 روحانی با اشاره به انتخابات شوراها و ثبت نام داوطلبان افزود: مردم در انتخاب افراد حساسیت بیشتری داشته باشند و به فردی رأی دهند که شعارهای انتخاباتی واقعیت تری داشته باشند.

وی حل مشکلات کشور را در تشکیل دولتی جوان، انقلابی و حزب الهی دانست و گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم برای تشکیل دولت انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دولتی جوان و حزب الهی راه حل مشکلات کشور است

تشکیل دولتی جوان و حزب الهی راه حل مشکلات کشور است