مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-19سياسي

اهمیت بررسی تخصص و سوابق داوطلبان انتخابات شوراها


از هیات های نظارت بر انتخابات شوراها درخواست می کنیم تخصص، سوابق و فعالیت های عمرانی و.

داوطلبان را مورد بررسی قرار داده و تایید نمایند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های این هفته نماز عبادی - سیاسی جمعه بیله سوار اظهار کرد: از هیات های نظارت بر انتخابات شوراها درخواست می کنیم تخصص، سوابق و فعالیت های عمرانی و.

داوطلبان را مورد بررسی قرار داده و تایید نمایند، تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات و در نتیجه انتخاب افراد اصلح و پیشرفت و توسعه عمرانی و.

شهر باشیم.

وی افزود: مردم باید با انتخاب فرد اصلح، شهر را از این وضعیت موجود نجات دهند و نباید انتخاب ها بدون توجه به لیاقت، تخصص و شایستگی های لازم و صرفا به صورت طایفه ای و احساسی صورت گیرد.

امام جمعه بیله سوار بیان کرد: سال 1399 با فراز و فرودهایی که داشت به ویژه در بحث شیوع خانمان سوز ویروس منحوس (ع) وروز جوان بیان کرد: از مسئولان درخواست می کنیم تا نسبت به اشتغال و ازدواج جوانان فکری اساسی نمایند، چرا که جوانان ما شایسته بهترین ها هستند و نباید از این سرمایه های عظیم انسانی خود غافل شویم.

وی ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی؛ به تبیین و تشریح ویژگی های افراد متقی پرداخته و از مردم خواست نسبت به  بحث امر به معروف و نهی از منکر در جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت بررسی تخصص و سوابق داوطلبان انتخابات شوراها

اهمیت بررسی تخصص و سوابق داوطلبان انتخابات شوراها