مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-19پزشكي

عدم مرگ و میر کرونایی در 10 روز آخر سال/ کرونا جان 684 نفر را در سمنان گرفت


‍  رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان گفت: در 10 روز گذشته هیچ مرگ ناشی از کرونایی در بیمارستان های تحت پوشش علوم پزشکی سمنان ثبت نشده است.

- ایسنا/سمنان ‍  رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان گفت: در 10 روز گذشته هیچ مرگ ناشی از کرونایی در بیمارستان های تحت پوشش علوم پزشکی سمنان ثبت نشده است.

دکتر نوید دانایی در آخرین روز سال 99 اظهار کرد: استان سمنان در حال حاضر از نظر شیوع کرونا در شرایط ثبات نسبی قرار دارد و بعد از پشت سر گذاشتن دو پیک شیوع کرونا ،شاهد ثبات نسبی در استان سمنان هستیم.

وی ادامه داد: بررسی جزء به جزء روند شیوع کرونا ویروس نشان می دهد که شهرستان های استان روند باثبات در رنگ بندی های مختلف را در ماه های گذشته پشت سر گذاشتند و تعداد موارد مثبت، بستری و مرگ و میر ناشی از شیوع کرونا ویروس در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سمنان یک وضعیت با ثبات است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: مرگ ناشی از کرونا در استان سمنان به شدت کاهش یافته اما روند مثبت شدن ابتلا کرونا در استان همچنان بالا است.

وی با بیان اینکه میزان تست گیری از افراد محتمل به کرونا یا اقشار مردم افزایش یافته است ادامه داد: باتوجه به تجمع های اخیر امکان افزایش ابتلا در استان سمنان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم مرگ و میر کرونایی در 10 روز آخر سال/ کرونا جان 684 نفر را در سمنان گرفت

عدم مرگ و میر کرونایی در 10 روز آخر سال/ کرونا جان 684 نفر را در سمنان گرفت