مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-20سياسي

واکسیناسیون مراکز توانبخشی تهران تا پایان فروردین ماه


کارشناس مسئول مراکز شبانه روزی توانبخشی استان تهران ضمن تشریح نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی مراکز توانبخشی شبانه روزی در ایام نوروز، درخصوص واکسیناسیون مددجویان این مراکز توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حمیرا خزایی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز توانبخشی شبانه در ایام نوروز بیان کرد: در خصوص ملاقات مددجویان با خانواده هایشان درصورتیکه ملاقاتها ضروری نباشد، با مشاوره و قانع کردن خانواده ها سعی می شود تا ملاقات حضوری انجام نشود، در غیر این صورت ملاقات ها با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی مورد نیاز انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: ملاقات ها با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و با استفاده از وسایل و تجهیزات بهداشتی ـ پزشکی و طبق پروتکل های ابلاغی صورت می گیرد.

کارشناس مسئول مراکز شبانه روزی توانبخشی استان تهران با بیان اینکه مددجویان همچنین می توانند از فضای مجازی برای ملاقات بهره برده و کارکنان مراکز این شرایط را برای خانواده و مددجویان فراهم خواهند کرد، گفت: در هر زمانی که مددجویان بخواهند می توانند پیرو هماهنگی های قبلی به صورت مجازی با خانواده هایشان تماس برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون مراکز توانبخشی تهران تا پایان فروردین ماه

واکسیناسیون مراکز توانبخشی تهران تا پایان فروردین ماه