مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-20اقتصادي

تزریق محصول ارگانیک به سبد خانوارها توسط بانوی کارآفرین نورآبادی


بسیاری بر این باورند که برای کار و کارآفرینی نیاز به سرمایه های کلان یا موقعیتی خاص است، اما افراد بسیاری نشان دادند با سرمایه کم ولی همتی بلند می توان در مسیر اقدام و عمل گام برداشت و با عمل به شعار جهش و تولید در راستای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید گام برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی ، جوان است و جویای نام مثل بسیاری از جوانان دانشگاه رفته و تحصیل کرده، اما یک تفاوت دارد، اینکه منتظر هیچ صندلی خالی نمانده است.

آستین همت را در روستای خود بالا زده و بر اساس شرایط و توان مالی کاری راه انداخته که هم شرایط مالی اش تغییر کرده و هم محصولی ارگانیک و سالم به سبد غذایی خانوارها تزریق می کند.

سیده زهرا موسوی، بانوی کارآفرینی که دوسال است با پرورش مرغ محلی، الگوی بسیاری از دختران جوان منطقه شده است تا به همه اثبات کند که به روز بودن و زندگی خوب داشتن، مرهون کار و فعالیت است.

بسیاری از زنان و دختران روستایی، مخصوصا آنهایی که تحصیلات دانشگاهی دارند، فعالیت هایی از این دست را کهنه، مایه شرمندگی یا دون شأن خود می دانند، حال آنکه اگر همه افراد ساکن در روستا فعالیت های معمول را انجام می دادند، شرایط اقتصادی کشور بسیار متفاوت از اکنون بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق محصول ارگانیک به سبد خانوارها توسط بانوی کارآفرین نورآبادی

تزریق محصول ارگانیک به سبد خانوارها توسط بانوی کارآفرین نورآبادی