مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-20اجتماعي

احداث 40 سایت جدید در لرستان


اخیراً یک برنامه ریزی در سطح ملی انجام شده و مجوز ایجاد نزدیک 40 سایت جدید را به استان اختصاص دادند.

- ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: اخیراً یک برنامه ریزی در سطح ملی انجام شده و مجوز ایجاد نزدیک 40 سایت جدید را به استان اختصاص دادند.

نبی اله شمسی فر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که در این برهه زمانی که ویروس کرونا در کشور و دنیا شیوع پیدا کرده نقش تلفن همراه در اتصال دانش آموزان ودانشجویان و حوزویون در تشکیل کلاس در فضای مجازی را همه دیدند، اظهار کرد: برای ایجاد سایت های جدید و ارتقاء تکنولوژی دو برنامه ریزی داریم.

وی با اشاره به این که همراه اول یک شرکت مستقل بزرگ است که ما در استان ها تقریباً به عنوان پیمانکار آن ها عمل می کنیم، عنوان کرد: تا الان شرکت همراه اول خیلی استان ها و شهرستان ها را در تصمیمات خود در زمینه نصب دکل های مخابراتی دخالت نمی داد اما در حال حاضر این روینه تغییر کرده است.

شمسی فر با اشاره به این که اخیراً یک برنامه ریزی انجام شده و مجوز ایجاد نزدیک 40 سایت جدید را به استان اختصاص دادند که در شهرستان کوهدشت برای پوشش روستای طرهان شرقی، پشت تنگ پایین، رحیم خان، صیدرضا، ملک علی و چند روستای دیگر، سایت تخصیص دادند و در حوزه درب گنبد و بلوران ی سایت و روستای خیران دره نیز یک سایت تخصیص داده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 40 سایت جدید در لرستان

احداث 40 سایت جدید در لرستان