مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-20سياسي

پخش زنده 2200 دقیقه برنامه ویژه تحویل سال از حرم مطهر رضوی


مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه های تحویل سال در حرم مطهر رضوی از شبکه های استانی، ملی و بین المللی صدا و سیما به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید رضا موسوی کیا با اشاره به فراهم شدن بستر پخش زنده ویژه برنامه های تحویل سال در حرم رضوی از رسانه ملی بیان کرد: طی امشب و فردا دو هزار و 200 دقیقه برنامه ویژه سال تحویل از حرم مطهر رضوی در شبکه های مختلف استانی، ملی و بین المللی صداوسیما پخش خواهد شد تا زائران امام مهربانی ها بتوانند از هر جای ایران و جهان دل های عاشق خود را به این ضریح آسمانی در لحظه تحویل سال گره بزنند.

مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: این ویژه برنامه از شبکه های یک، دو، سه، قرآن، افق، جام جم، شبکه های ماهواره ای بین المللی و شبکه های استانی رسانه ملی پخش می گردد، شبکه خراسان رضوی ویژه برنامه لحظه تحویل سال را به طور کامل پوشش خواهد داد و شبکه قرآن نیز از ساعت 8 تا 20 روز شنبه از حرم رضوی میهمان خانه های مردم خواهد بود.

وی افزود: برنامه عصر جدید از شبکه 3، فرمول یک از شبکه یک و سین هشتم از شبکه افق نیز از طریق ارتباط زنده تلویزیونی با حرم مطهر رضوی ویژه برنامه های سال تحویل را پوشش خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش زنده 2200 دقیقه برنامه ویژه تحویل سال از حرم مطهر رضوی

پخش زنده 2200 دقیقه برنامه ویژه تحویل سال از حرم مطهر رضوی