مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-20سياسي

تاکتیک «بایدن» برای انتخابات 1400/ دنبال حفظ غرب گرایان در ایران هستند


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف آمریکا از کاهش فشارهای ترامپی، حفظ جریان غرب گرا بر کرسی های قدرت ریاست جمهوری در ایران است.

- علیرضا نظری عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مسئولان باید در راستای خنثی سازی تحریم ها تلاش کنند، گفت اوباما، ترامپ و بایدن در سیاست های کلان علیه جمهوری اسلامی یدِ واحده هستند و اختلافات آنها در شیوه ها و تاکتیک هایشان برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی است.

وی افزود: دموکرات ها و جمهوری خواهان همیشه بر جمهوری اسلامی فشارهای اقتصادی وارد کرده اند و فقط تاکتیک های آنها متفاوت بوده است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاکتیک بایدن مبنی بر صدور مجوز برای آزاد شدن برخی منابع بانکی و افزایش فروش نفت هیچ کدام هدف نهایی جمهوری اسلامی مبنی بر رفع تحریم ها را تامین نمی کند.

وی تصریح کرد: این اقدامات، تاکتیکی هایی است که باب مذاکرات برای جریان غرب گرا باز کند که در آستانه انتخابات، جریان غرب گرا اعلام کند که زمینه گفتگو با آمریکا وجود دارد و ما توانسته ایم فشارها را کاهش دهیم.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است، گفت: تنها در صورتی که آمریکایی ها همه تحریم ها را لغو کنند دولت می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکتیک «بایدن» برای انتخابات 1400/ دنبال حفظ غرب گرایان در ایران هستند

تاکتیک «بایدن» برای انتخابات 1400/ دنبال حفظ غرب گرایان در ایران هستند