مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-20حوادث

هلال احمر استان زنجان 19 اکیپ و پایگاه امدادی در نوروز فعال کرد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در طرح خدمات نوروزی امسال 19 پایگاه امداد و نجات جاده ای و اکیپ های امدادی هلال احمر این استان فعال شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز اظهار کرد: از این تعداد 10 پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای، هشت شبانه روزی برای هموطنان در حوادث احتمالی خدمات می دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از این تعدادامدادگر ‭250 نجاتگر و امدادگر داوطلب و 85 نفر نیز از پرسنل مجموعه هلال احمر در سطح استان زنجان هستند.

موسوی یادآوری کرد: به لحاظ ناوگان خودرویی 55 دستگاه خودرو در اختیار داریم که در شرایط آماده بکار هستند که برای حوادث احتمالی فعال می شوند.

وی به اسکان کاربران جاده ای شرایط جوی نامساعد اشاره کرد و ادامه داد: از ظرفیت محل های اسکان راهداری ها، مراکز مجتمع های رفاهی بین راهی، پایگاه های امداد و نجات هلال احمر، خانه های هلال، دهیاری ها، مساجد، مدارس و سالن های چند منظوره مدیریت بحران فرمانداری ها و شهرداری ها در طرح نوروزی استفاده خواهیم کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ، رعایت پروتکل های بهداشتی ، حفظ فاصله اجتماعی در امدادرسانی به مسافران و اسکان اضطراری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر استان زنجان 19 اکیپ و پایگاه امدادی در نوروز فعال کرد

هلال احمر استان زنجان 19 اکیپ و پایگاه امدادی در نوروز فعال کرد