مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-20بين الملل

سفیر روسیه: آمریکایی ها به خاطر اظهارات بایدن عذرخواهی کردند


سفیر روسیه در واشنگتن از شهروندان آمریکایی برای ارسال نامه های زیادی به این سفارتخانه برای عذرخواهی به دلیل اظهارات توهین آمیز اخیر رییس جمهور کشورشان علیه همتای روس خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه گفت سفارت مسکو در واشنگتن نامه های زیادی از شهروندان آمریکا دریافت کرده که به دلیل اظهارات توهین آمیز اخیر رییس جمهور کشورشان عذرخواهی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک ، آنتونوف در بیانیه ای که بر روی صفحه فیس بوک این سفارتخانه قرار گرفت، اعلام کرد: مایلم عمیق ترین قدردانی خود را از شهروندان آمریکایی که در حمایت از گسترش روابط دوستانه بین روسیه و ایالات متحده نامه هایی به سفارتخانه فرستاده اند، ابراز کنم.

وی افزود: افراد زیادی مخالفت خود با اظهارات نسنجیده درباره فدراسیون روسیه که اخیراً از واشنگتن بیان شد را اعلام و بابت آن عذرخواهی کرده اند.

این دیپلمات روس در ادامه گفت: عمیقاً تحت تاثیر موضع دلسوزانه و فعال مردم عادی در آمریکا که متوجه هستند که گفت وگو میان کشورهای ما باید بر مبنای احترام متقابل و برابری باشد، قرار گرفتم.

این رویکردِ شهروندان آمریکایی نشان می دهد که پتانسیل عادی سازی روابط بین مردم روسیه و آمریکا همچنان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر روسیه: آمریکایی ها به خاطر اظهارات بایدن عذرخواهی کردند

سفیر روسیه: آمریکایی ها به خاطر اظهارات بایدن عذرخواهی کردند