مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-20ورزشي

بزرگترین مشکل سال گذشته تعلیق فدراسیون جودو بود


به غیر از تعلیق فدراسیون جودو که بزرگترین مشکل سال گذشته بود و شامل اصفهان هم می شد، با تعطیلی ورزشگاه ها و فعالیت ها مسائل مالی هم تحت تأثیر قرار گرفت.

- حمید عصارزادگان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان پیرامون تأثیرات گرفته شد؛ برنامه بعدی برگزاری مسابقات سوپر لیگ بوده که استان اصفهان به خوبی درخشیده است.

عصارزادگان در ادامه تصریح کرد: مسابقات منطقه ای در استان چهارمحال بختیاری قرار بود، برگزار شود که به لحاظ محدودیت های بهداشتی لغو و به سال آینده موکول شد که امیدوارم با بهتر شدن شرایط این مسابقات هم برگزار شود.

رییس هیأت جودو استان اصفهان در خصوص بزرگترین مشکل در سال گذشته افزود: به غیر از تعلیق فدراسیون جودو که بزرگترین مشکل سال گذشته بود و شامل اصفهان هم می شد، با تعطیلی ورزشگاه ها و فعالیت ها مسائل مالی هم تحت تأثیر قرار گرفت که با تدابیر انجام شده سعی کردیم فشاری بر ورزشکاران وارد نشود؛ تعدادی از استان های کشور به دلیل مسائل مالی در مسابقات لیگ شرکت نکردند، تیم اصفهان با نام هیأت جودو اصفهان در این مسابقات شرکت کرده است.

وی در خصوص برنامه های سال 1400 تشریح کرد: فعالیت جودو در مدارس و فعال شدن کمیته آموزش در آموزش پرورش و دانشگاه ها، مذاکره با نیروها ی انتظامی به لحاظ این که جودو ورزشی تدافعی است و مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مشکل سال گذشته تعلیق فدراسیون جودو بود

بزرگترین مشکل سال گذشته تعلیق فدراسیون جودو بود