مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-20بين الملل

پسران مغرور به توطئه برای حمله به کنگره آمریکا متهم شدند


یک هیئت منصفه دادگاه فدرال، چهار رهبر جناح راست افراطی پسران مغرور را به توطئه برای جلوگیری از تأیید صلاحیت انتخاب جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در کنگره متهم کرد.

- "پسران مغرور" به توطئه برای حمله به کنگره آمریکا متهم شدند یک هیئت منصفه دادگاه فدرال، چهار رهبر جناح راست افراطی پسران مغرور را به توطئه برای جلوگیری از تأیید صلاحیت انتخاب جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در کنگره متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، در کیفرخواست آمده است ، هر چهار متهم در کیفرخواست ، رهبران یا سازمان دهندگان بخش های پسران مغرور در ایالت های مربوطه خود هستند.

این گزارش می گوید که آنها برای به دست آوردن تجهیزات شبه نظامی مورد استفاده برای حمله به پایتخت ایالات متحده کار کردند ، موانع فلزی را که برای محافظت از ساختمان ایجاد شده بود از بین بردند و با استفاده از رادیوهای دستی و برنامه های پیام رمزگذاری شده ارتباط برقرار کردند.

همچنین می گوید این تلاش شامل درخواست کمک مالی از طریق یک کمپین آنلاین سرمایه گذاری جمعی برای کمک به پسران مغرور برای پرداخت هزینه تجهیزات محافظتی و یک جمع آوری پول آنلاین بود که برای پرداخت هزینه های سفر به واشنگتن بیش از 5500 دلار درآمد کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسران مغرور به توطئه برای حمله به کنگره آمریکا متهم شدند

پسران مغرور به توطئه برای حمله به کنگره آمریکا متهم شدند