مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-20اقتصادي

کمک 2.6 میلیارد تومانی ستاد دیه و خیرین کردستان به آزادسازی زندانیان


مدیرکل زندان های استان کردستان گفت: برای آزادی زندانیان آزاد شده در سال 99 دو میلیارد و 600 میلیون تومان از سوی ستاد دیه و خیرین استان کمک شده است.

- مراد فتحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار داشت: تعدادی از زندانیان که عمدتا دارای محکومیت مالی و جرائم غیرعمد بودند از زندان آزاد شده اند.

وی که در آستانه سال نو از زندان سقز بازدید کرد و سال نو را در کنار زندانیان زندان مرکزی سقز بود اظهار داشت: امیدواریم ستاد دیه و خیرین در سال 1400 نیز کماکان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد زندان های استان را کمک کنند.

فتحی با تقدیر از رییس کل دادگستری، دادستان، قضات و موسسات، سپاه کردستان، مردم، خیرین و ستاد دیه که زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان را در سال 1399 فراهم کردند، بر ادامه این روند در سال 1400 و در راستای رضای پروردگار تاکید کرد.

مدیرکل زندان های استان کردستان ادامه داد: برای آزادی زندانیان آزاد شده در سال 99 دو میلیارد و 600 میلیون تومان از سوی ستاد دیه و خیرین استان کمک شده است.

وی افزود: در حال حاضر نزدیک به 40 درصد از زندانیان زندان های استان در آستان سال نو در مرخصی به سر می برند.

فتحی با تقدیر از ریاست دادگستری استان، دادستان استان، دادستان ها، روسای دادگستری ها و قضات شهرستان ها که در طول سال با حاضر شدن در زندان ها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 2.6 میلیارد تومانی ستاد دیه و خیرین کردستان به آزادسازی زندانیان

کمک 2.6 میلیارد تومانی ستاد دیه و خیرین کردستان به آزادسازی زندانیان