مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-20اقتصادي

افزایش 70 درصدی سفر های نوروزی به مازندران


طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا، از ورود خودروها با پلاک استان های خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد که دارای شرایط قرمز کرونایی هستند، به مازندران جلوگیری می شود.

- به گزازش تابناک، رییس پلیس راه مازندران گفت که تردد خودرو در محورهای منتهی به این استان همزمان با تعطیلات نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 70 درصد افزایش یافته است.

سرهنگ علیرضا قدمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، وضعیت ترافیک در محورهای ارتباطی منتهی به مازندران در زمان حاضر را پرحجم و روان توصیف کرد و افزود : بیشترین حجم تردد خودروها در محورهای منتهی به این استان در جاده های سوادکوه، هراز و کنداون گزارش شده است.

وی اظهار داشت : طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا، از ورود خودروها با پلاک استان های خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد که دارای شرایط قرمز کرونایی هستند، به مازندران جلوگیری می شود.

سرهنگ قدمی توضیح داد : با خارج شدن مازندران از وضعیت قرمز کرونایی و اعلام وضعیت زرد و آبی ، سفر به شهرهای مختلف مازندران آزاد است و هیچ منعی برای تردد به جز استان های قرمز وجود ندارد، ولی تاکید پلیس باتوجه به شیوع ویروس کرونا، پرهیز از ترددهای غیرضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 70 درصدی سفر های نوروزی به مازندران

افزایش 70 درصدی سفر های نوروزی به مازندران