مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-20سياسي

شبکه استانی دنا با 19 ویژه برنامه همراه نوروزی مخاطبانش می شود


مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در تشریح ویژه برنامه های نوروزی این رسانه گفت: قاب سیمای استانی دنا با 19 ویژه برنامه در دو هزار و 427 دقیقه مهمان نوروزی مخاطبان می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در تشریح ویژه برنامه های نوروزی این رسانه گفت: قاب سیمای استانی دنا با 19 ویژه برنامه در دو هزار و 427 دقیقه مهمان نوروزی مخاطبان می شود.

امیر رئوف استفاده از ساختارهای متنوع و جذاب برنامه سازی با رویکرد شادی آفرینی را از ویژگی های ویژه برنامه های نوروز 1400 شبکه استانی دنا عنوان کرد و افزود: یکی از این برنامه ها مستند مسابقه چرنگ است که در 30 قسمت 50 دقیقه ای با خلق لحظه های پرهیجان و با نشاط برای مخاطبان، آداب و رسوم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را تبیین می کند.

وی از پخش زنده برنامه جنگ شبانه باوینه در 14 قسمت 70 دقیقه ای خبر داد و تصریح کرد: در این جنگ شبانه، برنامه های نمایشی طنز، آوازخوانی و قطعه های موسیقی محلی با هنرمندی هنرمندان استان اجرا می شود.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انیمیشن طاها و اعجاز نامه از تولیدات این مرکز هم در 26 قسمت 7 دقیقه ای و ویژه برنامه شادی خانه در 6 قسمت 45 دقیقه ای هم تدارک نوروزی نوروزی شبکه استانی دنا برای مخاطبان کودک و نوجوان پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه استانی دنا با 19 ویژه برنامه همراه نوروزی مخاطبانش می شود

شبکه استانی دنا با 19 ویژه برنامه همراه نوروزی مخاطبانش می شود