مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-20سياسي

تکمیل پروژه های نیمه تمام گیلان اولویت مسئولان در سال 1400 است


استاندار گیلان تکمیل پروژه های نیمه تمام استان اولویت مسئولان در سال 1400 برشمرد و گفت: جلب مشارکت مردمی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسختی های بسیاری را تحمل کردند، افزود: شاهد تلاش بی وقفه کادر و پرستاران در این ایام بودیم که جلوه ای از ایثار را به نمایش گذاشتند.

استاندار گیلان با اشاره به تحریم و فشارهای اقتصادی و وجود مشکلات فراوان و ایستادگی و مقاومت ملت ایران طی یکسال گذشته، گفت: مسئولان نظام تلاش کردند تا مشکلات و دغدغه های مردم را به حداقل برسانند.

وی ادامه داد: در استان گیلان نیز با تلاش و مشارکت همه دستاوردهای بزرگی همچون تکمیل و به بهره برداری رساندن 1900 پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی با بیش از هفت هزار میلیارد تومان اعتبار و بازگشت 420 واحد تولیدی به چرخه فعالیت و صادرات 600 میلیون دلاری هدفگذاری شده، تحقق یافت.

زارع با بیان اینکه یکی از اولویت های ما در استان گیلان در ماه های پایانی کار دولت بهره برداری از پروژه های نیمه تمام به ویژه هشت کیلومتر باقیمانده از آزاد راه قزوین رشت است، اضافه کرد: اتصال راه آهن رشت - کاسپین که تکمیل کننده بخش مهمی از کریدور شمال – جنوب است یکی دیگر از اولویت های پیش روی مسئولان در سال جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام گیلان اولویت مسئولان در سال 1400 است

تکمیل پروژه های نیمه تمام گیلان اولویت مسئولان در سال 1400 است