مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-20پزشكي

ثبت 2 فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در بوشهر


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: زنی 48 ساله بدون بیماری زمینه ای و آقایی 74 ساله دارای بیماری زمینه روز گذشته فوت شده اند که تست کرونایشان مثبت اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اکنون 103 بیمار در بخش های یشان مثبت اعلام شده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون 8 نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند توضیح داد: از این تعداد چهار نفر با کمک دستگاه تنفس می کنند.

این مقام مسؤول ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون 21 هزار و 669 مبتلا شناسایی شده و مجموع جا باختگان کرونا در استان بوشهر تا 30 اسفندماه 906 نفر بوده است که از این تعداد 21 نفر مشکوک به این بیماری بوده اند.

کشمیری از به صدا درآمدن زنگ خطر خیز چهارم کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان بوشهر از رنگ زرد به نارنجی تغییر کرده است؛ بنابراین شهرستان های کنگان، دیلم، گناوه و بوشهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و بقیه شهرستان های استان بوشهر در وضعیت زرد هستند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 2 فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در بوشهر

ثبت 2 فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در بوشهر