مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 20:002021-03-20فرهنگي

بازآفرینی حیات ون گوگ روی بوم نقاشی در «دوستدار تو، ونسان»


ساخته دوروتا کوبیلا و هیو ولچمن بازسازی درخشان از زندگی ونسان ونگوگ نقاش پسادریافتگر هلندی است؛ بازسازی از طریق بازآفرینی تابلوهای نقاشی این نقاش برجسته و به شکلی تحسین برانگیز رخ می دهد.

- فیلم سینمایی دوستدار تو، ونسان / Loving Vincent ساخته دوروتا کوبیلا و هیو ولچمن بازسازی درخشان از زندگی ونسان ونگوگ نقاش پسادریافتگر هلندی است؛ بازسازی از طریق بازآفرینی تابلوهای نقاشی این نقاش برجسته و به شکلی تحسین برانگیز رخ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ رمان خنده در تاریکی / Laughter in the Dark که ولادیمیر ناباکوف آن را در سال 1938 نوشت این گونه آغاز می شود که قهرمان ثروتمند داستانِ ما به دیدی در زندگی می رسد که در نهایت باعث نابودشدن زندگی اش می شود.

یک منتقد هنری بازنشسته با آرزوهای سینمایی دور و دراز، تحت تاثیر ایده ای قرار می گیرد که یک نقاش معروف، ترجیحاً از مدرسه هنری داچ ها و یکی از آثار معروف او را به صورت تصاویر متحرک در بیاورد.

تکنولوژی فیلم سازی همچنان در دوران کودکی خود به سر می بُرد و این باعث می شد تا هر چیزی ممکن به نظر برسد.

چه می شد اگر یک نفر از این تکنولوژی استفاده می کرد تا به یک بوم نقاشی جان بدهد، به کار و دید هنرمند ابعاد جدیدی اضافه کند و اتفاقاتی را که ممکن است قبل و بعد از اینکه نقاشی بر روی بوم جاودانه شود به نمایش بگذارد؟ آلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازآفرینی حیات ون گوگ روی بوم نقاشی در «دوستدار تو، ونسان»

بازآفرینی حیات ون گوگ روی بوم نقاشی در «دوستدار تو، ونسان»