مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-20اقتصادي

آخرین وضعیت گازرسانی در سال گذشته


صنعت گاز در سال های اخیر با تکیه بر توان داخلی توانسته گام هایی مطلوب برای توسعه گازرسانی و روشن کردن مشعل گاز در شهرها و روستاهای کشور بردارد و تلاش ها برای توسعه گازرسانی و بهره مندی مردم از گاز طبیعی تداوم دارد.

- صنعت گاز در سال های اخیر با تکیه بر توان داخلی توانسته گام هایی مطلوب برای توسعه گازرسانی و روشن کردن مشعل گاز در شهرها و روستاهای کشور بردارد و تلاش ها برای توسعه گازرسانی و بهره مندی مردم از گاز طبیعی تداوم دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال 1392 به منظور انتخاب روش بهینه برای تأمین انرژی مورد نیاز شهرها و روستاهای محروم از نعمت گاز توسط یک مشاوره دانشگاهی گزینه های مختلفی همچون انرژی های تجدیدپذیر، برق، گازرسانی با خطوط لوله، گاز مایع (ال پی جی)، گاز طبیعی فشرده (سی ان جی)، سوخت مایع نفت سفید یا نفت گاز، ال ان جی (گاز طبیعی مایع شده) ارزیابی شد و مطابق خروجی این مطالعه گازرسانی با خطوط لوله به شهرها و روستاها تا سقف مشخص شده برای هزینه برقراری هر انشعاب به عنوان سناریوی بهینه در دستور کار قرار گرفت.

از سال 1392 تا بهمن ماه 1399 به بیش از 20 هزار روستا با قریب به یک میلیون و 760 هزار خانوار گازرسانی شده و تعداد روستاهای گازرسانی شده از حدود 14 هزار روستا به بیش از 34 هزار روستا افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت گازرسانی در سال گذشته

آخرین وضعیت گازرسانی در سال گذشته