مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 02:152021-03-20پزشكي

ردیابی سلامت محصولات غذایی و آشامیدنی/تشدید نظارت های نوروزی


مدیرکل نظارت فرآورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، از فعالیت «کمپین تشدید نظارت های نوروزی» در سراسر کشور توسط کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی خبر داد.

- مدیرکل نظارت فرآورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، از فعالیت کمپین تشدید نظارت های نوروزی در سراسر کشور توسط کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین عزیزی گفت: به منظور تشدید نظارت بر محصولات خوراکی و آشامیدنی در ایام نوروز 1400، پایش محصولات در سطح عرضه توسط کارشناسان نظارت بر مواد غذایی در سطح کشور در قالب کمپین تشدید نظارت های نوروزی آغاز شد.

وی افزود: برای اجرای این برنامه مأموریت عملیاتی در سامانه ارزیابی، نظارت و بازرسی سازمان غذا و دارو (Audit ) برای تمامی کارشناسان معاونت های غذا و دارو تعریف شده و بازرسان ضمن بازدید از فروشگاه ها و مراکز پخش در صورت مشاهده هرگونه عدم انطباق در محصولات غذایی و آشامیدنی اطلاعات کالای غیر منطبق را به صورت برخط و در سامانه ثبت و اقدامات قانونی لازم را به انجام می رسانند.

مدیرکل نظارت بر فرآورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: این برنامه تا 20 فروردین 1400 ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردیابی سلامت محصولات غذایی و آشامیدنی/تشدید نظارت های نوروزی

ردیابی سلامت محصولات غذایی و آشامیدنی/تشدید نظارت های نوروزی