مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 03:302021-03-21بين الملل

تقلای لابی اسراییل در کنگره آمریکا برای عدم احیای برجام


کمیته امور عمومی آمریکا و اسراییلی از حامیان خود خواست تا سناتورهای ایالات متحده را به تهیه و تدوین یک توافق هسته ای جامع تر با ایران ترغیب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در شرایطی که دولت بایدن از احیای احتمالی توافق هسته ای ایران موسوم به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) خبر می دهد، کمیته امور عمومی آمریکا- اسراییل موسوم به آیپک از حامیان خود خواست تا سناتورهای ایالات متحده را به تهیه و تدوین یک توافق هسته ای جامع تر با ایران ترغیب کنند.

آیپک مدعی است که ایران بزرگترین تهدید علیه اسراییل و آمریکا در خاورمیانه است از حامیانش می خواهد تا قانونگذاران ایالات متحده را به امضای پیش نویس نامه منندز / گراهام که در آن با احیای توافق هسته ای سال 2015 در چارچوب کنونی خود مخالفت می کند، متقاعد کنند.

این لابی اسراییلی در پیامی خطاب به حامیان خود می نویسد: لطفا سناتورهای خود را به امضای نامه ای دوحزبی خطاب به رییس جمهور بایدن ترغیب کنید… [نامه ای [که گویای اجماع دوحزبی نسبت به این موضوع است که ایران مسلح به سلاح هسته ای تهدیدی بزرگ علیه منافع امنیت ملی آمریکا و متحدان و شرکای ماست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای لابی اسراییل در کنگره آمریکا برای عدم احیای برجام

تقلای لابی اسراییل در کنگره آمریکا برای عدم احیای برجام