مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 06:052021-03-21بين الملل

شمار کودکان مهاجرِ در بازداشت آمریکا از 15 هزار نفر عبور کرد


علی رغم وعده های انتخاباتی بایدن، یک رسانه آمریکایی گزارش داد در حال حاضر دولت آمریکا بیش از 15 هزار کودک بدون همراهی یک سرپرست را در مراکز نگهداری مرزی در بازداشت خود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه آمریکایی سی بی اس نیوز روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد تعداد کودکان مهاجر که در بازداشت آمریکا به سر می برند، از 15 هزار نفر فراتر رفته است.

بررسی سوابق از سوی این رسانه نشان داد دولت آمریکا 15 هزار و 500 خردسال مهاجر بدون همراه (سرپرست) را در بازداشت خود دارد که بیش از پنج هزار نفر از آن ها در حال حاضر در مراکز نگهداری با سازه های چادری که از سوی گمرگ و حفاظت مرزی (CBP) آمریکا اداره می شوند و سایر مراکز در مرز آمریکا و مکزیک نگهداری می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری هیل ، مارک وبر سخنگوی وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا در گفت وگو با این شبکه تایید کرد که این وزارتخانه حدود 10 هزار و 500 خردسال بدون سرپرست را در مراکز اضطراری و پناه گاه های دارای مجوز از سوی ایالت ها اسکان داده است.

بنبار اعلام این رسانه خبری، خردسالان مهاجر بدون سرپرست 136 ساعت را به طور میانگین در بازداشت گمرک و حفاظت مرزی به سر می برند که از محدودیت زمانی قانونی 72 ساعته بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار کودکان مهاجرِ در بازداشت آمریکا از 15 هزار نفر عبور کرد

شمار کودکان مهاجرِ در بازداشت آمریکا از 15 هزار نفر عبور کرد