مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 06:202021-03-21فرهنگي

سریال طنزویژه نوروز از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی پخش می شود


مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی با اشاره به ویژه برنامه های این مرکز برای نوروز 1400 گفت: امسال سریال ویزه نوروز هر شب از صدا و سیمای مرکز استان پخش می شود.

- مسعود مجرد در خصوص جزییات برنامه های نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر ، افزود: سریال طنز سنه خاطر (به خاطر تو) سریال ویژه نوروز هرشب ساعت 23 به مدت 30 دقیقه از صدا و سیمای مرکز در طول ایام تعطیلات نوروزی پخش می شود.

وی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه نوروز گولی هر شب ساعت 21 پخش خواهد شد و سایر برنامه ها نیز از جمله برنامه ائویمیز به صورت ویژه نوروزی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

مجرد با اشاره به تولید و پخش ویژه برنامه تحویل سال نو (بهارا سلام) در معاونت صدای مرکز افزود: هر روز صبح برنامه خوش گلدین بهار 11و بعد از ظهر برنامه (بایراملیخ)، برنامه ترانه های درخواستی در قالب نغمه های نورزی 16 و 15 دقیقه، ویژه برنامه ائل سوزی متناسب با شرایط نوروز ساعت 17 پخش خواهد شد.

وی با اشاره به تولید برنامه های خبری در ایام سال جدید گفت: در ایام نوروز 1400 با هدف تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و معرفی ظرفیت های توریستی و گردشگری استان و در شرایط کرونایی با اولویت سفر نرویم 25 عنوان گزارش و مستند خبری تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال طنزویژه نوروز از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی پخش می شود

سریال طنزویژه نوروز از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی پخش می شود