مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 06:352021-03-21دانش

سهراب پور: مخالف برگزاری آزمون دکتری هستیم / ساماندهی گرایش ها اولویت دارد


سعید سهراب پور استاد دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: ما به شدت با برگزاری کنکور دکتری مخالف هستیم، زیرا دانشجویی که می خواهد وارد مقطع دکتری شود باید از طریق استاد انتخاب شود، - استاد دانشگاه شریف گفت: اکنون با برگزاری آزمون سراسری در مقطع دکتری حالتی به وجود آمده است که به ما دانشگاه ها میگوید از تمام کشور به مقداری دانشجو پذیرش کنید! که این موضوع با اصول علمی همخوانی ندارد.

سعید سهراب پور استاد دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: ما به شدت با برگزاری کنکور دکتری مخالف هستیم، زیرا دانشجویی که می خواهد وارد مقطع دکتری شود باید از طریق استاد انتخاب شود، زیرا قرار است طبق نظر همان استاد به پژوهش بپردازد.

وی ادامه داد: برخی ها معتقد هستند که اگر پذیرش از طریق استاد دانشگاه باشد، در برخی موارد ممکن است استاد دانشجوی خود را انتخاب کند.

در پاسخ باید گفت اساتید به دنبال دانشجوی برتر هستند، در مواقعی ممکن است دانشگاه شریف دانشجویان بهتری داشته باشد و در برخی موارد دانشگاه های دیگر، در هر صورت اساتید دانشجویان بهتر را پذیرش خواهند کرد.

سهراب پور تصریح کرد: اکنون با برگزاری آزمون سراسری در مقطع دکتری حالتی به وجود آمده است که به ما دانشگاه ها میگوید از تمام کشور به مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهراب پور: مخالف برگزاری آزمون دکتری هستیم / ساماندهی گرایش ها اولویت دارد

سهراب پور: مخالف برگزاری آزمون دکتری هستیم / ساماندهی گرایش ها اولویت دارد