مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 06:552021-03-21فرهنگي

رفسنجان در تکاپوی پایتختی «کتاب» ایران


رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با اشاره به اینکه رفسنجان امسال چهارمین سالی خواهد بود که در رویداد انتخاب پایتخت کتاب ایران مشارکت می کند، - ایمان محمدآبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد:  در راستای برنامه های رفسنجان برای نامزدی پایتختی کتاب ایران هفت تفاهم نامه همکاری بین هفت موسسه و حامی آنها که روابط عمومی مس سرچشمه رفسنجان بود امضا شد.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان ادامه داد: این تفاهم نامه ها شامل اجرای برنامه های کتاب در مسجد، برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان که دومین نمایشگاه کتاب رفسنجان است، اجرای دو تله تئاتر  که با گروه نمایشی شهرآشوب برگزار خواهد شد و طرح مسابقات کتابخوانی شامل چند مسابقه کتابخوانی ست.

وی ادامه داد: طرح تور اهدای کتاب و اجرای طرح جشنواره روزنامه دیواری و جشنواره قصه گویی دیگر برنامه هایی ست که در این راستا تفاهم نامه آن با موسسه های مربوطه به امضا رسید.

محمدآبادی عنوان کرد: اجرای این برنامه ها تا 30 خردادماه در شهرستان انجام می شود و پرونده آن پایان فصل بهار بسته خواهد شد و جدای از این برنامه ها 5 برنامه دیگر با مشارکت و حمایت شهرداری انجام خواهد شد که با امضای تفاهم نامه شهرداری و  پنج موسسه به اجرا می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفسنجان در تکاپوی پایتختی «کتاب» ایران

رفسنجان در تکاپوی پایتختی «کتاب» ایران