مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 06:552021-03-21اقتصادي

کارنامه یکسال کشاورزی کشور/ از افزایش تولید تا آشفتگی بازار و اصرار به مسیر پراشتباه


اگر بخش کشاورزی از غل و زنجیر دولت رها شود و به جوانان تحصیلکرده میدان دهد تا با فن آوریهای نوین و استارت اپ ها و جدیدترین دانش دنیا کشاورزی را پیش ببرند سال های درخشانی در انتظار بخش کشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بخش کشاورزی در سال 99 در شرایطی که شیوع ویروس کرونا و تحریم های سخت بر بخش های اقتصادی سایه افکند، توانست کارنامه موفق تری داشته باشد رشد اقتصادی مناسب، افزایش میزان تولید و رشد تراز تجاری از نکات مثبتی بود که در شرایط سخت به دست آمد و به کمک این بخش رشد اقتصادی کشور در پاییز مثبت شد.

اما یکی دو اتفاق تلخ از جمله آشفتگی بازار میوه، مرغ و نهاده های دامی باعث شد کام مردم شیرینی این موفقیت ها را نچشد و پایان سال را با تلخی به پایان برساند ولی امیدوار به روزهای روشن باشد.

اتفاقات مهمی که در سال 99 در بخش کشاورزی داشت و بر تولید کنندگان و مصرف کنندگان تاثیرگذار بود را با هم مرور می کنیم.

* تغییر سکاندار وزارت جهاد و تغییرات عمده در بدنه وزارت جهاد 20 فروردین امسال کاظم خاوازی 52 ساله توانست با کسب 196 رای از 215 نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی بر کرسی وزیر جهاد کشاورزی تکیه بزند، وزیر جوان به دلیل سالها فعالیت در بخش تحقیقات کشور و ارائه انواع مقالات علمی و پژوهشی، وزیر روزآمد معرفی شد و گفته شد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه یکسال کشاورزی کشور/ از افزایش تولید تا آشفتگی بازار و اصرار به مسیر پراشتباه

کارنامه یکسال کشاورزی کشور/ از افزایش تولید تا آشفتگی بازار و اصرار به مسیر پراشتباه