مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 07:152021-03-21حوادث

هلال احمر زنجان آماده امدادرسانی در حوادث نوروزی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آمادگی برای مواجه با حوادث، مخاطرات و بحران هایی که احتمال بروز آن وجود دارد، اصل خدمت در جمعیت هلال احمر است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آمادگی برای مواجه با حوادث، مخاطرات و بحران هایی که احتمال بروز آن وجود دارد، اصل خدمت در جمعیت هلال احمر است.

سید قاسم موسوی صبح امروز (اول فروردین) در جریان بازدید از پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان زنجان، اظهار کرد: هدف از برقراری این گونه ارتباط ها، ایجاد انگیزه بیشتر، ارتقای خدمات امدادگران و نجات گران فعال و تلاشگر هلال احمر در جاده های استان است.

وی با بیان اینکه امدادگران و نجات گران در جمعیت هلال احمر استان زنجان مایه افتخار این مجموعه هستند، تاکید کرد: تلاش های شبانه روزی نجات گران و امدادگران هلال احمر در ارائه خدمات امدادی و کمک به درراه ماندگان ناشی از برف و کولاک اخیر جاده های استان قابل تقدیر است.

موسوی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر محل خدمت برای هم وطنان متاثر از حوادث و مخاطرات و خانواده های کم برخوردار است، تصریح کرد: با تلاش های بی منت همه مدیران، کارکنان و اعضای داوطلب، هلال احمر استان از جایگاه ویژه ای نزد هم وطنان برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر زنجان آماده امدادرسانی در حوادث نوروزی

هلال احمر زنجان آماده امدادرسانی در حوادث نوروزی