مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 07:352021-03-21بين الملل

صنعاء: عملیات ها در عمق عربستان ادامه دارد


مشاور وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن تأکید کرد تا زمانی که تجاوزات و محاصره ملت یمن ادامه دارد، حمله به عمق خاک عربستان سعودی نیز ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، توفیق الحمیری مشاور وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی در صنعاء گفت تا زمانی که تجاوزات و محاصره علیه ملت ، عربستان و امارات برای هفتمین سال متوالی به تجاوزات خود علیه ملت یمن ادامه می دهد و تاکنون هیچ گونه اعلام آتش بس یا توقف عملیاتی در کار نبوده است و اینکه آمریکایی ها از آتش بس سخن بگویند درست نیست چرا که ائتلاف آمریکایی- سعودی هر روز ده ها بار یمن را آماج حملات خود قرار می دهد.

وی همچنین گفت که جنگنده های ائتلاف سعودی در کمتر از 48 ساعت گذشته حدود 100 بار به خاک یمن حمله کرده اند پس از کدام آتش بس سخن می گویند حال آنکه محاصره ملت یمن، ممانعت از درمان بیماران، توقیف نفت کش و ممانعت از ورود آن ها به بندر الحدیده همچنان ادامه دارد.

الحمیری تأکید کرد: تا زمانی که تجاوزات و محاصره ادامه دارد و نیروهای خارجی بخش هایی از خاک یمن را اشغال کرده اند، عملیات های ما برای پاسخ به این تجاوزات نیز ادامه خواهد داشت چرا که حق مشروع ماست.

وی درباره طرح های آمریکا نیز گفت که هیچ طرح عملی یا اقدام جدی در این رابطه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: عملیات ها در عمق عربستان ادامه دارد

صنعاء: عملیات ها در عمق عربستان ادامه دارد