مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 07:352021-03-21اقتصادي

توسعه سرمایه گذاری اولویت وزارت صمت در سال 1400


معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، پشتیبانی از بخش تولید را وظیفه همه ارکان حاکمیت دانست و گفت: بر این اساس، توسعه سرمایه گذاری اولویت وزارت صمت در سال 1400 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سعید زرندی در برنامه تیتر امشب با تاکید بر اینکه پشتیبانی از بخش تولید، وظیفه همه ارکان حاکمیت است، گفت: تحقق پشتیبانی که در شعار امسال بر آن تاکید شده است، نیازمند همکاری و ورود همه ارکان حاکمیت است.

حوزه تولید نیازمند مشارکت مردم معاون طرح و برنامه وزارت صمت، رسیدن به اهداف تعیین شده در حوزه تولید را نیازمند مشارکت مردم اعلام کرد و افزود: باید بتوانیم از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در حوزه تولید استفاده کنیم؛ در سال 99 تا حدی این کار توسط وزارت صمت انجام شد و در بخش صنعت، علی رغم همه چالش ها و نبود یک ساختار مدون، به تشکل ها و بخش خصوصی اعتماد کردیم و اقداماتی را در این زمینه انجام دادیم که امیدواریم در سال 1400 بتوانیم با نهادینه کردن این نگاه و اعتماد به بخش خصوصی در همه دستگاه ها، به بخش تولید کمک کنیم.

ضرورت ایجاد جذابیت در حوزه تولید زرندی ایجاد جذابیت در حوزه تولید را یکی دیگر از عوامل مهم در رونق بخش تولید اعلام کرد و افزود: تولید در کشوری رشد می کند که دارای جذابیت باشد و برای این کار، مجلس شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سرمایه گذاری اولویت وزارت صمت در سال 1400

توسعه سرمایه گذاری اولویت وزارت صمت در سال 1400