مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 07:452021-03-21پزشكي

اتمام تزریق داوطلبان مرحله دوم واکسن «ایران برکت» تا پایان فروردین1400


اتمام تزریق داوطلبان مرحله دوم واکسن ایران برکت تا پایان فروردین1400 مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران تعداد داوطلبان مرحله دوم تست انسانی واکسن کوو ایران برکت را 280 نفر اعلام کرد و گفت: تزریق اول همه داوطلبان مرحله دوم واکسن ایرانی کرونا به نام کوو ایران برکت به احتمال زیاد تا پایان فروردین 1400 به اتمام می رسد.

دکتر حامد حسینی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مرحله دوم کارآزمایی بالینی نخستین واکسن ایرانی کرونا به نام کوو ایران برکت که از 25 اسفند ماه 1399 آغاز شده بود بدون وقفه در ایام نوروز در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه از 25 اسفند (آغاز مرحله دوم تست انسانی) تاکنون 45 داوطلب مرحله دوم تست انسانی واکسن خود را دریافت کردند، بیان داشت: 8 داوطلب نیز از طرح تکمیلی بالای 50 سال هم واکسن خود را دریافت کردند که در مجموع، واکسن به 53 داوطلب در چند روز گذشته تزریق شد.

مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: در ایام نوروز هم تزریق واکسن به داوطلبان ادامه دارد، به عبارتی کار در این ایام هم به روال عادی ادامه پیدا می کند.

حسینی اظهار امیدواری کرد که در زمان بندی تعیین شده بتوانیم کارها را به اتمام برسانیم تا این محصول ایرانی در اختیار هموطنان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام تزریق داوطلبان مرحله دوم واکسن «ایران برکت» تا پایان فروردین1400

اتمام تزریق داوطلبان مرحله دوم واکسن «ایران برکت» تا پایان فروردین1400