مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 07:452021-03-21اقتصادي

افزایش 105 درصدی صادرات ریلی گلستان/راه اندازی قطارگردشگری در دستورکار است


مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 از افزایش 105 درصدی صادرات ریلی در گلستان خبرداد و گفت: راه اندازی قطارگردشگری در دستورکار است.

- محسن اعتماد در گفتگو با خبرداد و ادامه داد: گلستان یکی از مقاصد گردشگری بوده و با توجه به وجود بستر ریلی تصمیم داریم با همکاری میراث فرهنگی قطار گردشگری تعریف کنیم.

وی بیان کرد: همچنین راه اندازی مقطعی قطار در مسیر قم، بندرعباس و غیره در دستور کار است و برای راه اندازی قطار بین المللی از اینچه برون به اکتائو متقاضی وجود دارد.

اعتماد گفت: علاوه بر کمیت تلاش می کنیم کیفیت کار را بالا برده و با وسواس و دقت نظر خدمات ارائه دهیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، عنوان کرد: باید همه متولیان دست به دست هم دهند تا شعار سال محقق شود.

اعتماد از برنامه استقبال از مسافران نوروزی خبرداد و تصریح کرد: تمامی ایستگاه های مسافربری، سرویس های بهداشتی و داخل قطار ضدعفونی می شود و همچنین از ظرفیت 50 درصدی کوپه ها استفاده می شود.

مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 اظهارکرد: حمل و نقل ریلی در قیمت تمام شده کالا نقش دارد و بر اساس اعلام سازمان بهینه سازی مصرف سوخت به ازای جابجایی هر تن چند کیلو از جاده به ریل تا 40 سی سی و به ازای هر مسافر تا 25 سی سی در مصرف سوخت صرفه جویی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 105 درصدی صادرات ریلی گلستان/راه اندازی قطارگردشگری در دستورکار است

افزایش 105 درصدی صادرات ریلی گلستان/راه اندازی قطارگردشگری در دستورکار است