مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 07:502021-03-21اجتماعي

فوت یک عابر پیاده براثر تصادف در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه


رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه از فوت یک عابر پیاده براثر تصادف در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه خبر داد.

- کرمانشاه- رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه از فوت یک عابر پیاده براثر تصادف در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه خبر داد.

کیومرث غلامی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با آغاز سال جدید و تعطیلات نوروزی میزان ترددها و عبور و مرور در شهر کرمانشاه کاهش یافته است و هم اکنون در شهر گره ترافیکی وجود ندارد.

وی افزود: با کاهش میزان تردد شهری و خلوت شدن خیابان ها شاهد افزایش سرعت غیر مجاز خودروها توسط رانندگان در خیابان ها هستیم که باعث بروز حوادثی در شهر می شود.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه شب گذشته یک عابر پیاده در حال تردد در عرض بزرگراه امام خمینی (ره) بوده که با یک دستگاه خودرو برخورد می کند و به علت شدت جراحات وارده عابر پیاده فوت می شود.

غلامی خاطر نشان کرد: سرعت مجاز در بزرگراه ها 80 کیلومتر بر ساعت و در خیابان های اصلی 60 کیلومتر بر ساعت است و رانندگان باید در هنگام رانندگی سرعت مجاز را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک عابر پیاده براثر تصادف در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه

فوت یک عابر پیاده براثر تصادف در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه