مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 08:152021-03-21اقتصادي

خلیج فارس متلاطم است/ احتمال خیزش گرد و خاک در استان بوشهر


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال خیزش گرد و خاک در استان بوشهر خبر داد و گفت: خلیج فارس متلاطم است.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد در ساعاتی از وقت امروز با وزش بادهای شمالی عمدتاً در مناطق مرکزی و جنوبی استان، ضمن افزایش تلاطم دریا احتمال ایجاد گردوخاک نیز در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: همچنین روزهای دوشنبه و سه شنبه شرایط جوی و دریایی نسبتاً پایدار است، اما پیش بینی می شود از روز چهارشنبه با افزایش قابل ملاحظه سرعت جریانات جنوبی بر روی خلیج فارس و سواحل استان و تداوم وزش آن طی روزهای پنج شنبه و جمعه، خلیج فارس مجدداً مواج و طوفانی خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با وزش باد و غبار محلی و امروز در برخی از نقاط همراه با گردوخاک پیش بینی می شود.

وی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی با سرعت 10 تا 36 و در ساعاتی از وقت امروز در مناطق مرکزی و جنوبی استان 14 تا 42 گاهی 58 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی بیان کرد: ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر و امروز تا اوایل شب در سواحل مرکزی و جنوبی استان 90 تا 150 گاهی تا 180 سانتیمتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس متلاطم است/ احتمال خیزش گرد و خاک در استان بوشهر

خلیج فارس متلاطم است/ احتمال خیزش گرد و خاک در استان بوشهر