مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 08:252021-03-21سياسي

جشن شکوه مادری در میبد برگزار شد


جشن شکوه مادری به منظور بیان جایگاه مادران در مبحث تحکیم بینان خانواده و کاهش آسیبهای ناشی از پیری جمعیت همزمان با اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال نو در میبد برگزار شد.

- ایسنا/یزد جشن شکوه مادری به منظور بیان جایگاه مادران در مبحث تحکیم بینان خانواده و کاهش آسیبهای ناشی از پیری جمعیت همزمان با اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال نو در میبد برگزار شد.

پروین امینیان فرمانده حوزه بسیج خدیجه الکبری میبد در حاشیه این مراسم که به همت این این حوزه مقاومت و با همکاری یکی از واحدهای صنعتی در سالن همایش شورای شهر میبد برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا گفت: این مراسم با موضوع تحکیم خانواده و با نگاه به آسیب کاهش پیری جمعیت، سعی کرد با توجه به این که زن محور خانواده است و ارتباط موثر زوجین مهارتی است که موجب تحکیم بنیان خانواده می شود، در بخش های متنوع این پیام را به مخاطبین خود برساند.

وی افزود: مقام مادری یک مقام و جایگاه ویژه است و فرزندآوری یک امتیاز و افتخار برای زنان بشمار می آید ولی اگر فرهنگی غیر از این در جامعه غالب شود، جامعه سوز و بنیان برانداز است.

این مراسم که همراه با سخنرانی احمد آبایی از کارشناسان خانواده، برنامه های شاد و استنداپ کمدی توسط بانوی هنرمند میبدی، مولودی خوانی و برگزاری مسابقه بود، با زبان طنز و تصویر در بخش های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن شکوه مادری در میبد برگزار شد

جشن شکوه مادری در میبد برگزار شد