مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 12:402021-03-21حوادث

هلال احمر زنجان آماده امدادرسانی در حوادث نوروزی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آمادگی برای مواجه با حوادث، مخاطرات و بحران هایی که احتمال بروز آن وجود دارد، اصل خدمت در جمعیت هلال احمر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید قاسم موسوی در جریان بازدید از پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان زنجان، اظهار کرد: هدف از برقراری این گونه ارتباط ها، ایجاد انگیزه بیشتر، ارتقای خدمات امدادگران و نجات گران فعال و تلاشگر هلال احمر در جاده های استان است.

وی با بیان اینکه امدادگران و نجات گران در جمعیت هلال احمر استان زنجان مایه افتخار این مجموعه هستند، تاکید کرد: تلاش های شبانه روزی نجات گران و امدادگران هلال احمر در ارائه خدمات امدادی و کمک به درراه ماندگان ناشی از برف و کولاک اخیر جاده های استان قابل تقدیر است.

موسوی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر محل خدمت برای هم وطنان متاثر از حوادث و مخاطرات و خانواده های کم برخوردار است، تصریح کرد: با تلاش های بی منت همه مدیران، کارکنان و اعضای داوطلب، هلال احمر استان از جایگاه ویژه ای نزد هم وطنان برخوردار است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با یادآوری اینکه اصل خدمت در این جمعیت، آماده بودن برای مقابله با حوادث است، متذکر شد: آمادگی همیشگی در هر ساعت از شبانه روز برای مواجهه و ارائه خدمات در مخاطرات، حوادث احتمالی و بحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر زنجان آماده امدادرسانی در حوادث نوروزی

هلال احمر زنجان آماده امدادرسانی در حوادث نوروزی