مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 16:102021-03-21اقتصادي

افزایش سقف انتقال کارت به کارت تا 10 میلیون تومان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از بانک مرکزی اواخر سال گذشته در بخشنامه ای به شبکه بانکی تاکید کرد با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نیز تسهیل در استفاده از درگاه های غیرحضوری و کاهش مراجعات .

- تمهیدات ویژه بانک مرکزی که پیش از این با هدف کاهش مراجعه حضوری به شعب بانک ها و با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا به شبکه بانکی ابلاغ شده بود، در سال 1400 نیز ادامه دارد که بر اساس آن، سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون بانکی 100 میلیون ریال در هر روز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از بانک مرکزی اواخر سال گذشته در بخشنامه ای به شبکه بانکی تاکید کرد با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نیز تسهیل در استفاده از درگاه های غیرحضوری و کاهش مراجعات مردم به شعب و دستگاه های خودپرداز، موارد مقرر در بخشنامه ابلاغ شده در 29 آبان 1399، در سال 1400 نیز در دستور کار قرار گیرد.

بر این اساس بانک مرکزی تمهیدات ویژه خود را با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا در سال جاری به این شرح اعلام کرد که سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون بانکی از مبدا هر کارت 100 میلیون ریال در هر روز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سقف انتقال کارت به کارت تا 10 میلیون تومان

افزایش سقف انتقال کارت به کارت تا 10 میلیون تومان