مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 18:252021-03-21سياسي

فرماندار اسلامشهر شایعه استعفای اعضای شورای تأمین شهر را رد کرد


فرماندار اسلامشهر شایعه استعفا و یا تغییر اعضای شورای تأمین شهر را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود مرسل پور عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن رد شایعات مربوط به استعفا و یا تغییر اعضای شورای تأمین شهرستان اظهار داشت: در آستانه برگزاری انتخابات استعفای اعضای شورای تأمین سازگاری با عرف و قوانین ندارد.

فرماندار اسلامشهر گفت: طبق مصوبه آخرین جلسه شورای اداری استان، هرگونه تغییر در سطح مدیران ادارات شهرستانی نیز تنها با استحضار و موافقت استاندار محترم تهران صورت می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تغییر در سطوح مختلف مدیریتی از جمله استعفای هفته گذشته شهردار اسلامشهر امری طبیعی و مرسوم است و نیاز به این حجم از تخریب و یا تعریف و تمجید ندارد افزود: استعفای شهردار اسلامشهر نباید باعث کندی در ارائه خدمات مختلف به مردم و اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی شود و مدیران شهرداری اسلامشهر بی اعتنا به حوادث اخیر خدمت به مردم را با جدیت دنبال کنند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در صورت تداوم تخریب افراد مختلف و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی دبیرخانه شورای تأمین با همکاری مجموعه قضایی اقدام لازم را انجام خواهد داد گفت: اگر مردم به عنوان ولی نعمتان ما خواستار توضیح در خصوص جابجایی خدمتگزاران در سطوح شهری و شهرستانی باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اسلامشهر شایعه استعفای اعضای شورای تأمین شهر را رد کرد

فرماندار اسلامشهر شایعه استعفای اعضای شورای تأمین شهر را رد کرد