مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 20:352021-03-21اقتصادي

هر روز روز آب است!


معاون وزیر نیرو در یادداشتی به مناسبت روز جهانی آب با اشاره به نامگذاری امسال از سوی سازمان ملل و همچنین وضعیت اقلیمی ایران در این زمینه، راهکارهای را به منظور استفاده بهینه از آب ارائه داد.

- معاون وزیر نیرو در یادداشتی به مناسبت روز جهانی آب با اشاره به نامگذاری امسال از سوی سازمان ملل و همچنین وضعیت اقلیمی ایران در این زمینه، راهکارهای را به منظور استفاده بهینه از آب ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشت تقی زاده خامسی، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران آمده است: اگر نزدیک به دو دهه است که سازمان ملل دوم فروردین ماه هر سال را روز جهانی آب نام گذاری کرده است برای ما ایرانیان که در اقلیم خشک و نیمه خشک زمین زندگی می کنیم و حدود نیمی از جمعیت کشور عزیزمان در نقاطی سکونت دارند که 20 درصد منابع آبی را در اختیار دارند و آب را برای رفع تشنگی باید از فرسنگ ها راه دور منتقل کنند، هر روز، روز آب است! ارزش آب شعار امسال سازمان ملل برای پاسداری از آب در جهان انتخاب شده است، در حالی که صدها قرن پیش از این آیات متعددی در قرآن کریم به آن اشاره کرده و جان و رزق هر آنچه در آسمان و زمین آفریده شده را به آن پیوند زده و ارزش آب را نه برای زندگی بلکه خودِ زندگی قلمداد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر روز روز آب است!

هر روز روز آب است!