مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 21:252021-03-21سياسي

آزادی 47 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان


دادستان عمومی و انقلاب زنجان از آزادی 47 زندانی جرائم مالی و غیر عمد در زنجان قبل از تحویل سال خبر داد.

- حجت الاسلام محسن کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با کمک خیرین 47 زندانی جرائم غیر عمد و مالی زندان های استان زنجان قبل از تحویل سال با دستان پر سخاوت خیرین و نیکوکاران از زندان آزاد شدند تا لحظه تحویل سال را در کنار خانواده خود سپری کنند.

وی شرایط فعلی معیشت و اقتصاد جامعه را نامناسب ارزیابی و بیان کرد: در چنین شرایطی با زندانی شدن سرپرست یک خانواده، اعضای این خانواده قطعا با آسیب های اقتصادی، معیشتی و اجتماعی به مراتب سخت تری مواجه خواهند شد.

دادستان مرکز استان زنجان افزود: راه اندازی پویش (زنجان همدل) به عنوان یک حرکت ابتکاری در سطح کشور می تواند از چندین جهت آثار مثبت داشته باشد که یکی از مهم ترین آنها ، آزادی افراد نیازمند در ساعات پایانی سال و خوشحالی خانواده های آنان است.

وی ادامه داد: مردم زنجان با این حرکت خداپسندانه نشان دادند که در انجام امور خیر و خداپسندانه همیشه در اوج قرار دارند و با وجود شرایط نامساعد اقتصادی، در کمک به همنوعان خود لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

مدیرکل امور زندان های استان زنجان نیز در همین باره ضمن گزارشی از جمعیت کیفری زندانیان جرائم غیر عمد زندانهای استان را ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 47 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان

آزادی 47 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان