مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 21:352021-03-21پزشكي

در حال عبور از یک پاندمی هستیم /هیچ جای کشور خطر انتقال بیماری صفر نیست


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر می گوید با توجه به اینکه ما در حال عبور از یک پاندمی هستیم، تقریبا در هیچ جای کشور خطر انتقال بیماری صفر نیست.

- ایسنا/بوشهر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر می گوید با توجه به اینکه ما در حال عبور از یک پاندمی هستیم، تقریبا در هیچ جای کشور خطر انتقال بیماری صفر نیست.

بنابراین انتظار می رود که در همه شهرستان ها تمامی توصیه های بهداشتی از جمله پرهیز از مسافرت های غیر ضروری و حضوردرتجمعات رعایت گردد.

عبدالمحمد خواجه ییان در گفت وگو با ایسنا مطرح کرد: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 14 شهرستان در سراسر کشور تغییر وضعیت داشته اند که از میان آنها شهرستان های کنگان، دیلم، گناوه و بوشهر نیز به رنگ نارنجی درآمده اند.

وی در خصوص تغییر رنگ بندی ها به صورت هفتگی افزود: رنگ بندی بر اساس آخرین وضعیت شیوع بیماری در یک شهرستان انجام می شود و کلیاتی را درباره خطر انتقال بیماری در شرایط فعلی نشان می دهد و باید به این نکته توجه کرد که وضعیت بهتر در هر شهرستان، نتیجه رعایت اصول بهداشتی توسط مردم آنجا است و با تغییر رفتار بهداشتی مثل انجام مسافرت های غیر ضروری و یا برگزاری دورهمی ها به سرعت این وضعیت عوض خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال عبور از یک پاندمی هستیم /هیچ جای کشور خطر انتقال بیماری صفر نیست

در حال عبور از یک پاندمی هستیم /هیچ جای کشور خطر انتقال بیماری صفر نیست