مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 00:102021-03-21اجتماعي

تجربه مدرسه های ایرانی در مواجهه با کرونا/ توانمندی های معلمان حرفه ای پسا کرونا


دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش به بیان تجارب مدرسه های ایرانی در مواجهه با کرونا پرداخت و گفت: در یک جمع بندی و پیش بینی آینده به نظر می رسد که در بازگشایی مدرسه ها پس از کرونا، - دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش به بیان تجارب مدرسه های ایرانی در مواجهه با کرونا پرداخت و گفت: در یک جمع بندی و پیش بینی آینده به نظر می رسد که در بازگشایی مدرسه ها پس از کرونا، با نوع جدیدی از مدرسه های ترکیبی، که حاصل تلفیق مدرسه های حضوری و مدرسه های غیرحضوری هستند روبه رو خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود امانی طهرانی با بیان اینکه شاید هیچ رویدادی در چند دهه اخیر به اندازه کرونا بر نظام آموزشی جهان تأثیرعملی عمیق نگذاشته باشد اظهار کرد: به طور قطع، مواجهه با کرونا یک شوک برای مدرسه ها بود.

البته این شوک را می توان به تعبیر پیاژه، عاملی برای بر هم زدن تعادل معلمان و مدرسه ها و تلاش آنان برای رسیدن به تعادلی جدید در نظر گرفت که پیمودن همین فاصله به منزله یادگیری است.

وی در ادامه گفت: همگی با مفاهیم جذب و هضم و تطابق و اصل رعایت تعادل عرصه های تازه پیاژه آشنا هستیم.

در مواجهه با این شوک، مدرسه ها و معلمان در دو گروه دسته بندی شدند؛ گروهی که از قبل زیرساخت های آموزش غیرحضوری را داشتند و از آن در کنار آموزش حضوری استفاده می کردند، و گروهی که این آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه مدرسه های ایرانی در مواجهه با کرونا/ توانمندی های معلمان حرفه ای پسا کرونا

تجربه مدرسه های ایرانی در مواجهه با کرونا/ توانمندی های معلمان حرفه ای پسا کرونا