مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 03:052021-03-21اقتصادي

اشتغالزایی پایدار بانوی ایلامی برای 250 نفر در محرومترین نقطه استان ایلام


بانوی کارآفرینی که برای اولین بار هنر کفش تمام دست دوز را به ایلام آورد، دستاوردی که حاصلش اشتغال پایدار برای 250 نفر در کارگاه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، بانوی کارآفرین صنعت چرم دوزی که برای اولین بار هنر کفش تمام دست دوز را به ایلام آورد یکی از بانوانی است که برای 250 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم توانسته در مناطق محروم اشتغال ایجاد کند.

صنعت شیک و پرطرفدار چرم دوزی یکی از پرسودترین منابع تجارت در جهان محسوب می شود؛ این در حالی است در استان ایلام به این حوزه نگاهی کم رنگ تر شده است.

عدم حمایت از تولید کنندگان، بی توجهی به محصولات جدید و تمام دست سوز کارآفرینان و عدم فرهنگ سازی و آموزش از مهمترین مشکلات پیشرو تولید کنندگان و کارآفرینان حوزه صنعت چرم دوزی است.

  شهریور ماه سال جاری بود که مسوولین قرار شد نگاهی متفاوت تر از قبل نسبت به کارآفرینان حوزه چرم داشته باشند و از آنها حمایت کنند اما هنوز و هنوز مشکلات پیشرو صنعت چرم دوزی باقی است.

این در حالی است در استان ایلام 33 رشته صنایع دستی و بیش از 120 کارگاه با بیش از هزار نفر صنعتگر در قالب مشاغل خانگی فعالیت دارند.

هدف، اشتغالزایی برای زنان بی سرپرست است مینا نجف نیا تولید کننده و کارآفرین صنعت چرم که برای 250 نفر اشتغال ایجاد کرده است، بیان کرد: مهمترین هدف و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی پایدار بانوی ایلامی برای 250 نفر در محرومترین نقطه استان ایلام

اشتغالزایی پایدار بانوی ایلامی برای 250 نفر در محرومترین نقطه استان ایلام