مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 04:302021-03-22اقتصادي

پایانی با یک تابلو برای بانک های نظامی


در راستای اصلاح نظام و کاهش شعب بانکی، پرونده ادغام بانک های نظامی قوامین، انصار، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان و موسسه اعتباری کوثر در بانک سپه سرانجام پس از گذشت دو سال، - در راستای اصلاح نظام و کاهش شعب بانکی، پرونده ادغام بانک های نظامی قوامین، انصار، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان و موسسه اعتباری کوثر در بانک سپه سرانجام پس از گذشت دو سال، در سال گذشته نهایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،پروژه ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، از بیش از دو سال پیش کلید خورد و در این مدت اقدامات مقدماتی آن در حال انجام بود که در پی آن ادغام بانک های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه مالی و اعتباری کوثر در بانک سپه از ماه های پایانی سال 1397 آغاز شد و در سال 98 نیز، در تابلوی این بانک ها عبارت وابسته به بانک سپه درج شد.

در ابتدای خرداد سال گذشته، ادغام دو بانک حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد از بانک های نظامی نهایی و موسسه اعتباری کوثر، قوامین و انصار نیز به ترتیب در آبان، آذر و دی ماه سال 1399 رسماً در بانک سپه ادغام شد.

بنابراین، ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح پس از دو سال به پایان رسید و چهار بانک انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه مالی و اعتباری کوثر در بانک سپه به طور رسمی ادغام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانی با یک تابلو برای بانک های نظامی

پایانی با یک تابلو برای بانک های نظامی