مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 05:202021-03-22سياسي

درمان بدمصرفی؛ راه حل سازگاری با کم آبی در ایران


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: تنها با پایبندی به اصول پایداری و درمان بدمصرفی های خود، قادر خواهیم بود با کم آبی سازگار شویم.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: تنها با پایبندی به اصول پایداری و درمان بدمصرفی های خود، قادر خواهیم بود با کم آبی سازگار شویم.

اسماعیل افشاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روز دوم فروردین ماه (روز جهانی آب)، اظهار کرد: بیست و دوم مارس مصادف با دوم فروردین هر سال، روز جهانی آب است.

روزهای جهانی برای آن است که به یادمان آورد مسائلی وجود دارد که همه بشریت با آن ها دست به گریبان بوده و از دشواری این مسائل تنها وقتی کاسته می شود که همه انسان ها در قبال آن ها مسئولیت احساس کرده و متعهدانه عمل کنند.

روز جهانی آب هم برای آن است که همه احساس کنیم آب مسئله است و همه در قبال آن مسئولیم.

وی افزود: همه انسان ها در قبال مصرف آب و جلوگیری از به وجود آمدن بحران آب مسئول هستند؛ چراکه اگر مسئولانه عمل نکنند، خلاقیت و توانمندی های خود را برای مدیریت مصرف و تقاضای آب به کار نگیرند و نوآورانه ترین ابزارهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را برای مدیریت منابع آب به کار نبندند، به سرعت با کمبود آزاردهنده آب مواجه می شوند، چنان که در برخی نقاط جهان و حتی ایران با این معضل مواجه شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان بدمصرفی؛ راه حل سازگاری با کم آبی در ایران

درمان بدمصرفی؛ راه حل سازگاری با کم آبی در ایران