مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 05:402021-03-22ورزشي

شیمیدر قم در جمع 8 تیم برتر بسکتبال ایران


تیم بسکتبال شیمیدر قم در جمع 8 تیم حاضر در مرحله دوم پلی اف فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور روزهای ششم و هشتم فروردین ماه به مصاف اکسون تهران می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، با پایان رقابت های مرحله نخست پلی آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران تیم های شیمیدر قم‏، شهرداری گرگان، مهرام تهران، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس رفسنجان، اکسون تهران و کوچین آمل با عبور از رقبای خود مجوز حضور در مرحله دوم پلی آف را کسب کردند.

این مرحله از مسابقات نیز به شکل 2 از 3 برگزار خواهد شد و هر تیمی که به دو پیروزی دست یابد، راهی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال خواهد شد.

مسابقات مرحله دوم پلی آف لیگ برتر بسکتبال مردان کشور از روز پنج شنبه پنجم فروردین ماه 1400 آغاز خواهد شد و شیمیدر قم در حالی به مصاف اکسون تهران می رود که در مرحله مقدماتی با کسب 26 امتیاز از 14 مسابقه در مکان دوم جدول گروه دوم قرار گرفت.

شاگردان مصطفی هاشمی در مرحله نخست پلی آف فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به عنوان تیم دوم گروه دوم مقدماتی برابر تیم هفتم گروه نخست به میدان رفتند و در دو بازی متوالی ابتدا 109 بر 66 و سپس با حساب 117 بر 59 حریف خود را مغلوب کرد و به دور دوم پلی آف رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر قم در جمع 8 تیم برتر بسکتبال ایران

شیمیدر قم در جمع 8 تیم برتر بسکتبال ایران