مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 05:452021-03-22اجتماعي

ترافیک نیمه سنگین در چالوس/ پیش بینی بارندگی از فردا


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محو چالوس خبر داد.

- سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس محدوده های گرماب، نساء، سه راهی دیزین، دهانه جنوبی تونل کندوان و سیاه بیشه، نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه تردد روان در سایر جاده های کشور جریان دارد، تصریح کرد: به جز جاده شهداد به نهبندان و خرم آباد_ پلدختر ، تمامی جاده های اصلی و مواصلاتی کشور باز است.

 وی به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش اشاره و بیان داشت:از فردا تا پایان هفته بارندگی در اکثر استان های کشور پیش بینی شده است؛  بنابراین با توجه به لغزندگی معابر و بارش ها توصیه می کنیم از سفرهای غیر ضروری خودداری شود و در صورت ضرورت به سفر،از سالم بودن برف پاک کن اطمینان حاصل کرده و سرعت مطمئنه و فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را در هنگام رانندگی لحاظ کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: یکی از روشهای بدست آوردن میزان مناسب فاصله طولی با خودرو جلویی، قاعده 2 ثانیه است؛ بدین صورت که راننده در میدان دید جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک نیمه سنگین در چالوس/ پیش بینی بارندگی از فردا

ترافیک نیمه سنگین در چالوس/ پیش بینی بارندگی از فردا