مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 06:002021-03-22فرهنگي

فعالیت موزه ها در شهرهای زرد و آبی استان زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: نوروز امسال علاوه بر فعالیت موزه ها در شهرهای زرد و آبی، امکان بازدید مجازی از آثار تاریخی زنجان وجود دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: نوروز امسال علاوه بر فعالیت موزه ها در شهرهای زرد و آبی، امکان بازدید مجازی از آثار تاریخی زنجان وجود دارد.

امیر ارجمند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گردشگری مجازی در دوران کرونا، اظهار کرد: به منظور معرفی هرچه بهتر جاذبه های گردشگری استان در نوروز 1400، برنامه هایی را طرح ریزی کرده ایم که از جمله آن ها تهیه فیلم و کلیپ های کوتاه از جاذبه های گردشگری شهرستان های مختلف استان است.

وی افزود: با توجه به اینکه در این زمان از فصل بهار، شاهد زیبایی های شگفت انگیزی در شهرستان های استان هستیم، ساخت فیلم و کلیپ های تبلیغاتی از جاذبه های گردشگری و صنایع دستی استان انجام شده و هم زمان با آغاز سال جدید پخش می شود.

این مسئول ادامه داد: به دنبال آن هستیم که کلیپ های تهیه شده به شکل گسترده و وسیعی در فضای مجازی و رسانه ملی انتشار دهیم تا مردم ایران با جاذبه های گردشگری و صنایع دستی استان بیشتر آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت موزه ها در شهرهای زرد و آبی استان زنجان

فعالیت موزه ها در شهرهای زرد و آبی استان زنجان