مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 07:002021-03-22اقتصادي

افزایش53 درصدی سفرهای برون استانی و برون شهری در آذربایجان شرقی


رییس پلیس راه آذربایجان شرقی از افزایش53 درصدی سفرهای برون استانی و برون شهری در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پلیس راه آذربایجان شرقی از افزایش53 درصدی سفرهای برون استانی و برون شهری در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، خبر داد.

سرهنگ رضا کریمی نژاد در گفت وگوی خبری با بیان این مطلب، اظهار کرد: مقایسه تعداد سفرهای بین استانی و برون شهری از بیست و ششم اسفند ماه سال گذشته که همزمان با آغاز طرح نوروزی بود تا اول فروردین ماه 1400 شاهد افزایش بیش از 50 درصدی سفرها هستیم.

وی با بیان اینکه آمار افزایش سفرها عدد قابل توجهی است، گفت: شعار ترافیکی ما در سال 1400 پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت بوده و پرهیز از سفرهای غیر ضروری به حوزه ایمنی و سلامت در دوران کرونایی کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به وضعیت نارنجی در شهرستان عجبشیر و سراب در آذربایجان شرقی از ممنوع بودن ورود خودروهایی با پلاک غیر بومی به این دو شهرستان، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس پلیس راه آذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنانش، بیان کرد: محورهای آزاد راه تبریز-زنجان ، محور اهر-تبریز ، اهر-مشکین شهر ، سرچم-اردبیل ، تبریز-ائواوغلو و مرند-ائواوغلو جزوه پرترددترین محورها در این روزها بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش53 درصدی سفرهای برون استانی و برون شهری در آذربایجان شرقی

افزایش53 درصدی سفرهای برون استانی و برون شهری در آذربایجان شرقی